Friday, June 16, 2006

Hissashiburi

Lamanya tak up date blog. Sejak mata separa rabun nih dah malas nak mengadap pc. kepala jadi senoneng je bila tgk tulisan kecik2 nie.
Sekarang nie my futsal team tgh bertungkus lumus nak susun stratergy. harap2 tahun nie dapat la masuk ke semi final ke..atau pun nak lagi gempaq dapat medal..kekek..yareba dekiru..

Semalam balik rumah lambat sebab hubby ada game. Sampai rumah tengok Haziq dan Nisa dah tidur. Nyenyak sungguh. Kami berdua mandi2 dan terus gi Tesco nak borong gula..wakakakka..bestnye hubby cakap kita buat2 tak kenal karang org tak bagi ambil lebih..jadi semalam macam shopping sorang2 la. Jalan asing2 bayar asing2. Kelakar je penangan gula.

Pukul 3 pagi Nisa terjaga. Mata terus segar..dah lama sangat tidur. Hubby yg terjaga sama dgr suara Nisa terus pasang tv tgk bola. Ecuador vs Costa Rica . Nisa punya la syiok tgk. Sampai ummie dia nak lelap pun tak boleh. Ummie..seppaakkk...sepppakkk..itu jelah di sebutnye tengah2 malam...Aduhai Nisa.. tak sedar ummie bila Nisa tidur...

2 comments:

Love Sweet Recipes said...

banyak ke ko borong gula? Gula umah ko mesti cepat abis kan, ate asyik masak jerk...hahahaha..umah aku 2 bulan sepaket pun susah. Tapi baru ni aku beli sekali 2 paket, takut gula abis kat kedai..hehehe

ujen said...

tu le pasal...ada org tempah kek..so aku takut kang kek aku tak bergula le pulak. Gi kedai jek kitorang sambar gula..wakakak..macam gudang gula dah cabinet aku. aku rasa stok kat rumah tu ada 6 kilo..kekekek